Vedoucí provozního oddělení

30. 04. 2025

Co u nás budete dělat:

  • Zajišťovat provozuschopnost objektů Klíče, údržbu, opravy a využívání dopravních prostředků,
  • provádět metodickou, organizační, řídící a kontrolní činnost v oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti pracovního a životního prostředí,
  • vést tým údržbářů a uklízečů.

Co od Vás požadujeme:

  • Minimálně střední odborné vzdělání s maturitou (technické zaměření, např. strojírenství, stavebnictví apod.),
  • schopnost vedení týmu, samostatného rozhodování a týmové práce,
  • odborné znalosti (zajišťování nákupů, oprav, revizí a servisních prohlídek, provádění vyúčtování, zpracování veřejných zakázek, zpracování fotodokumentace, vedení provozní dokumentace, ...),
  • odborné dovednosti (obsluha a práce se stroji, elektrospotřebiči a nářadím, manuální zručnost, ...),
  • výborná znalost práce na PC,
  • flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, jednání v souladu s etickými normami, partnerský přístup k lidem s postižením, spolehlivost, schopnost řešit zátěžové situace,
  • připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
  • administrativní a organizační dovednosti,
  • profesionální přístup k práci,
  • trestní bezúhonnost,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • dobrý zdravotní stav.

Výhodou je:

  • Praxe v oboru,
  • zkušenosti s vedením týmu,
  • praktické dovednosti,
  • Osvědčení z vyhlášky č. 50/1978 Sb.,
  • Osvědčení z vyhlášky č. 91/1993 Sb.

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe + příplatek za vedení 2 200 Kč),
  • po zapracování možnost navýšení o osobní příplatek (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
  • pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností jeho prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou,
  • služební telefon a notebook,
  • možnost pružné pracovní doby,
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří,
  • možnost seberealizace a profesního růstu.
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu:
     Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
  • Strukturovaný životopis,
  • prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů.
Místo výkonu práce: Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc
Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, týdenní pracovní doba 40 hodin (7.00 - 15.30)
Nástup: ihned
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573
top