Administrativní pracovník, personalista

01. 12. 2025

Co u nás budete dělat:

  • Plnit úkoly administrativně organizačního charakteru,
  • provádět předvýběr uchazečů a organizovat výběrová řízení,
  • provádět administraci nástupů nových zaměstnanců,
  • vést personální evidenci a kompletovat pracovněprávní dokumentaci zaměstnanců,
  • vést agendu lékařských prohlídek zaměstnanců,
  • vést evidenci povinného vzdělávání zaměstnanců,
  • spolupracovat s vedoucími pracovišť napříč organizací.

Co od Vás požadujeme:

  • Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření,
  • praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky,
  • znalost zákoníku práce, vedení dokumentace,
  • výborná znalost práce na PC (MS Office),
  • právní povědomí, jazykovou způsobilost v češtině, schopnost týmové práce, sebevzdělávání,
  • partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením,
  • flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu,
  • připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
  • trestní bezúhonnost.

Výhodou je praxe v oboru a zkušenosti:

  • Znalost personální agendy příspěvkových organizací zřizovaných územním samosprávným celkem,
  • zkušenost s prací v personálním programu PERM,
  • řidičský průkaz B.

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe),
  • po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří,
  • po zkušební době možnost pružné pracovní doby.
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
  • Strukturovaný životopis (včetně uvedení veškeré profesní praxe a kontaktních údajů),
  • doklady o dosaženém vzdělání,
  • přihlášku do výběrového řízení,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů.
Přihlášky posílejte nejpozději do 11. 1. 2026.
 
Místo výkonu práce: pracoviště Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc                                   
Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, pracovní doba: pondělí–pátek: 7.00 - 15.30
Nástup: dle dohody, nejpozději od 1. 4. 2026
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573
www.klic-css.cz
top