Co u nás budete dělat:
- vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálních šetření, vedení sociální agendy atd.)
- vést depozitní pokladnu
Co od Vás požadujeme:
- vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
- znalost zákona o sociálních službách a jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkajících se sociální a rodinné oblasti
- orientace v problematice osob s mentálním postižením
- znalost problematiky individuálního plánování
- flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost
- psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi s mentálním postižením
- schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby
- administrativní dovednosti, schopnost zpracování projektů a žádostí o dotace
- schopnost sebevzdělávání a týmové práce
- profesionální přístup k práci
- znalost práce s počítačem (WORD, EXCEL)
Výhodou je:
- praxe v oboru
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- znalost práce s pokladnou
- znalost IS eQuip
Co Vám nabízíme:
- zázemí v oboru dobře profilované organizace
- stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě - 10. platová třída, 29 740 - 43 180 Kč – dle délky doložené praxe),
- po zapracování možnost navýšení o osobní příplatek (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho hodnocení tedy zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v 10. platové třídě)
- pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
- možnost seberealizace a profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- cenově zvýhodněné stravování
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu:
personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu:
Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
- strukturovaný životopis
- přihlášku do výběrového řízení
- prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů
Místo výkonu práce: Denní stacionář Domino, Selské nám. 48/69, 779 00 Olomouc
Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, týdenní pracovní doba 40 hodin
Nástup: dle dohody
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573