Sociální pracovník

25. 11. 2025

Co u nás budete dělat:

  • Vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálních šetření, vedení sociální agendy atd.),
  • vést depozitní pokladnu.
 

Co od Vás požadujeme:

  • Vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
  • znalost zákona o sociálních službách a jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkajících se sociální a rodinné oblasti,
  • orientace v problematice osob s mentálním postižením, autismem a problémovým chováním,
  • znalost problematiky individuálního plánování,
  • flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost,
  • psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi s agresivním chováním,
  • schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby,
  • administrativní dovednosti, schopnost zpracování projektů a žádostí o dotace,
  • schopnost sebevzdělávání a týmové práce,
  • profesionální přístup k práci,
  • výbornou znalost práce na PC,
  • zdravotní způsobilost, očkování proti hepatitidě typu B dle § 9, vyhlášky 537/2006 Sb.,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
 

Výhodou je:

  • Praxe v oboru,
  • znalost práce s pokladnou,
  • znalost IS eQuip.

 
Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 2, stupeň dle délky doložené praxe)
  • po zapracování možnost navýšení o osobní příplatek (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
  • možnost seberealizace a profesního růstu,
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravovaní,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří.
 
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu:
     Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
 
  • Strukturovaný životopis (včetně kontaktních údajů a pracovní historie)
  • doklady o dosaženém vzdělání,
  • přihlášku do výběrového řízení,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů.
 
Místo výkonu práce: DS Domino, Dvorského 17, 779 00 Olomouc – Svatý Kopeček
Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, pracovní doba: pondělí–pátek (7:00 - 15:30
Nástup: 01/2026
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová,  personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573  
top