Závěrečná zpráva
k vyúčtování finančních prostředků na základě Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutí individuální dotace z rozpočtu obce Tršice ve výši 68 900 Kč.
Finanční prostředky byly použity na částečné pokrytí nákladů za ostrahu objektů, kontrolu hasicích přístrojů, správu počítačové sítě, nákup ochranných pracovních pomůcek, nákupu tonerů do tiskárny a úhradu za programátorské práce ve službách chráněné bydlení Domov a domov pro osoby se zdravotním postižením Petrklíč, na pracovišti u Dětského domova 10, Olomouc - Nové Sady.
Z dotace byla použita částka zejména na úhradu údržby za správu počítačové sítě a jejího rozvoje, správu informačního systému eQuip, který využíváme k zaznamenávání údajů o poskytování sociální služby klientům, vedení zdravotních záznamů, evidenci docházky zaměstnanců, evidenci stravování klientů a zaměstnanců. Dále k evidenci skladového hospodářství, pokladních operací a dalších modulů, které tento program nabízí. Finanční prostředky byly použity na úhradu programátorských úprav platformy systému hodnocení a odměňování zaměstnanců.
K dalším běžným provozním nákladům, které byly hrazeny z dotace patřila revize hasicích přístrojů, výroba zarážek do pokoje klienta, aby nedocházelo k poškozování majetku, ostraha objektů a nákup ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance dané služby.
Skutečné náklady v roce 2024 ve službě chráněné bydlení Domov a domov pro osoby se zdravotním postižením Petrklíč, pracoviště Nové Sady činily:
501 410 – nákup kancelářských potřeb: Kč 58.211,66
511 320 – opravy movitého majetku: Kč 29.118,90
511 340 – opravy nemovitého majetku: Kč 56.026,72
518 410 – technické kontroly a revize: Kč 15.646,44
518 440 – ostraha prováděná dodavatelsky: Kč 30.008,00
518 470 – údržba software a licence: Kč 383.973,21
518 600 – ostatní služby: Kč 81.542,90
527 310 – ochranné pomůcky: Kč 147.072,61
Prostředky byly využity účelově na úhradu provozních nákladů.
Přehled dokladů k vyúčtování dotace
Číslo dokladu |
Číslo účetního dokladu |
Částka |
Účel |
Uhrazeno dne |
Číslo dokladu |
Dotace z obce |
2025066 |
11244 |
8.143,30 |
Kontrola a revize hasicích přístrojů |
28. 4. |
BV 81 |
2.027,00 |
20250954 |
11261 |
3.830,00 |
Ostraha objektů |
12. 5. |
BV 89 |
968,00 |
250100108 |
11306 |
71.632,00 |
Programátorské práce |
26. 5. |
BV 100 |
10.028,00 |
2501138 |
11309 |
24.140,00 |
Správa počítačové sítě |
19. 5. |
BV 94 |
3.380,00 |
250827 |
11345 |
17.545,00 |
Nákup tonerů |
9. 6. |
BV 111 |
2.456,00 |
20251153 |
11346 |
3.225,00 |
Ostraha objektů |
4. 6. |
BV 108 |
754,00 |
11036-25-002933 |
VD110/2025 |
1.087,00 |
Oprava sekačky |
15. 5. |
VD 110/2025 |
1.087,00 |
Číslo dokladu |
Číslo účetního dokladu |
Částka |
Účel |
Uhrazeno dne |
Číslo dokladu |
Dotace z obce |
250466 |
11420 |
24.669,18 |
Správa počítačové sítě |
10. 7. |
BV 135 |
5.921,00 |
25026 |
11409 |
164.892,00 |
Zarážky na dveře |
3. 7. |
BV 130 |
6.055,00 |
2501206 |
11456 |
134.492,00 |
Správa počítačové sítě |
15. 7. |
BV 138 |
32.278,00 |
252215 |
11450 |
12.625,00 |
Nákup ochranných pracovních pomůcek |
14. 7. |
BV 137 |
3.946,00 |
Celkem |
|
466.280,48 |
|
|
|
68.900,00 |
Součástí zprávy jsou kopie daňových dokladů a výpisů z bankovních účtů.
Zpracovala: Iveta Chmelařová
V Olomouci 25. července 2025