Hlavní účetní, správce majetku

02. 07. 2025
Jste pečliví, samostatní a orientujete se v účetnictví i správě majetku? Chcete spojit svoji odbornost s prací, která má skutečný společenský dopad?
Klíč – centrum sociálních služeb, příspěvková organizace zajišťující podporu lidem se zdravotním postižením, hledá do svého týmu hlavní účetní, správce majetku, který/á zajistí hladký chod ekonomické a majetkové agendy organizace. Účetnictví v příspěvkové organizaci má svá specifika – proto nového kolegu nebo kolegyni zaučíme a se vším potřebným pomůžeme.

Co u nás budete dělat:

  • Komplexně vést účetnictví celé organizace – včetně účetních knih, účetních operací, sestavování účetních závěrek a zajištění souladu s legislativními požadavky,
  • samostatně účtovat dlouhodobý majetek, investiční transfery a zálohy, včetně jejich časového rozlišení a vyúčtování,
  • zajišťovat evidenci a správu majetku a materiálu – vést evidenci hmotného i nehmotného majetku, připravovat a realizovat inventury, navrhovat vyřazení majetku a účastnit se fyzických kontrol na všech pracovištích,
  • spolupracovat s vedením organizace a dalšími odděleními – podílet se na zlepšování procesů a předkládat návrhy na změny v oblasti ekonomiky a správy majetku.
  • aktivně se podílet na chodu organizace – budete důležitým partnerem vedení při finančním plánování, správě prostředků a plnění povinností vůči státním institucím.

Co od Vás požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru (ideálně se zaměřením na účetnictví),
  • znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví
  • praxe na pozici účetní nebo hlavní účetní alespoň 3 roky (zkušenost v příspěvkové organizaci výhodou),
  • orientace v oblasti majetkové evidence a inventarizace,
  • výborná znalost práce na PC (MS Office, účetní software – výhodou znalost účetního SW GORDIC nebo jiného systému pro příspěvkové organizace),
  • schopnost samostatné i týmové práce, pečlivost, zodpovědnost, systematičnost,
  • ochota učit se a aktivně spolupracovat na zlepšování procesů,
  • trestní bezúhonnost.

Výhodou je:

  • Znalost účetnictví příspěvkových organizací zřizovaných územním samosprávným celkem -
pokud nemáte přímou zkušenost s účetnictvím v příspěvkové organizaci, nevadí – rádi Vás vše potřebné naučíme,
  • řidičský průkaz skupiny B.
 

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe
  • po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost)
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří,
  • možnost seberealizace a profesního růstu.
V případě zájmu zasílejte e-mailem: personalni@klic-css.cz nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 28, 779 00 Olomouc
 
  • Strukturovaný životopis
  • Doklady o dosaženém vzdělání
  • Přihlášku do výběrového řízení
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů
Místo výkonu práce: Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc
Výkon práce: 7.00 - 15.30 (po dohodě lze sjednat pružnou pracovní dobu)
Nástup: ihned
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573
top