Jste pečliví, samostatní a orientujete se v účetnictví i správě majetku? Chcete spojit svoji odbornost s prací, která má skutečný společenský dopad?
Klíč – centrum sociálních služeb, příspěvková organizace zajišťující podporu lidem se zdravotním postižením, hledá do svého týmu hlavní účetní, správce majetku, který/á zajistí hladký chod ekonomické a majetkové agendy organizace. Účetnictví v příspěvkové organizaci má svá specifika – proto nového kolegu nebo kolegyni zaučíme a se vším potřebným pomůžeme.
Co u nás budete dělat:
- Komplexně vést účetnictví celé organizace – včetně účetních knih, účetních operací, sestavování účetních závěrek a zajištění souladu s legislativními požadavky,
- samostatně účtovat dlouhodobý majetek, investiční transfery a zálohy, včetně jejich časového rozlišení a vyúčtování,
- zajišťovat evidenci a správu majetku a materiálu – vést evidenci hmotného i nehmotného majetku, připravovat a realizovat inventury, navrhovat vyřazení majetku a účastnit se fyzických kontrol na všech pracovištích,
- spolupracovat s vedením organizace a dalšími odděleními – podílet se na zlepšování procesů a předkládat návrhy na změny v oblasti ekonomiky a správy majetku.
- aktivně se podílet na chodu organizace – budete důležitým partnerem vedení při finančním plánování, správě prostředků a plnění povinností vůči státním institucím.
Co od Vás požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru (ideálně se zaměřením na účetnictví),
- znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví
- praxe na pozici účetní nebo hlavní účetní alespoň 3 roky (zkušenost v příspěvkové organizaci výhodou),
- orientace v oblasti majetkové evidence a inventarizace,
- výborná znalost práce na PC (MS Office, účetní software – výhodou znalost účetního SW GORDIC nebo jiného systému pro příspěvkové organizace),
- schopnost samostatné i týmové práce, pečlivost, zodpovědnost, systematičnost,
- ochota učit se a aktivně spolupracovat na zlepšování procesů,
- trestní bezúhonnost.
Výhodou je:
- Znalost účetnictví příspěvkových organizací zřizovaných územním samosprávným celkem -
pokud nemáte přímou zkušenost s účetnictvím v příspěvkové organizaci, nevadí – rádi Vás vše potřebné naučíme,
- řidičský průkaz skupiny B.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
- stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe
- po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost)
- pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
- 5 týdnů dovolené,
- cenově zvýhodněné stravování,
- příspěvek na produkty spoření na stáří,
- možnost seberealizace a profesního růstu.
V případě zájmu zasílejte e-mailem:
personalni@klic-css.cz nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 28, 779 00 Olomouc
- Strukturovaný životopis
- Doklady o dosaženém vzdělání
- Přihlášku do výběrového řízení
- Souhlas se zpracováním osobních údajů
Místo výkonu práce: Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc
Výkon práce: 7.00 - 15.30 (po dohodě lze sjednat pružnou pracovní dobu)
Nástup: ihned