Administrativní pracovník/pracovnice v DOZP pro klienty s PAS

15. 09. 2025

Hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu či kolegyni, který/á zvládne rozmanitou agendu a má chuť být součástí smysluplného prostředí sociálních služeb.

Co u nás budete dělat:

Jako administrativní pracovník/pracovnice budete klíčovou oporou týmu v oblasti administrativy, personální agendy i provozního zajištění chodu pracoviště. Vaší náplní práce bude zejména:

Administrativa a dokumentace

  • Zpracování zápisů z porad, jejich distribuce a archivace v interním systému,
  • příprava a evidence dokumentů – směrnice, pokyny, formuláře, podpisové archy,
  • vedení evidence mimořádných událostí, školení, pošty a materiálových požadavků,
  • archivace dokumentace týkající se klientů,
  • příprava podkladů pro výroční zprávu, plán aktivit a další výstupy organizace,
  • spolupráce na přípravě propagačních materiálů (Den otevřených dveří, web, sociální sítě)
  • a další běžné administrativní úkoly

Personální agenda

  • Sběr výkazů mzdového nároku zaměstnanců, evidence žádostí o dovolenou, propustky apod.,
  • podpora při zaškolování zaměstnanců (interaktivní formuláře, evidence),

Provozní činnosti

  • Zajištění nákupů materiálu dle plánu a vedení skladové evidence (drogerie, kancelářské potřeby),
  • výdej materiálu jednotlivým domácnostem,
  • převoz klientů (např. do školy, k lékaři),
  • péče o služební vozidlo – základní kontrola a zajištění čistoty,
  • pořizování a evidence fotografií nově pořízeného majetku.

Co od Vás požadujeme:

  • Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomické zaměření výhodou),
  • znalost zákoníku práce a vedení dokumentace,
  • výbornou znalost práce na PC,
  • jazykovou způsobilost v češtině,
  • schopnost týmové práce,
  • partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením,
  • flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu,
  • připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
  • bezúhonnost,
  • řidičský průkaz B.

Výhodou jsou:

  • Praxe v oboru a organizační schopnosti.

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • pestrou práci v novém moderním prostředí,
  • stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 7. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe, zaručený plat ve 3. skupině prací - 29 120 Kč,
  • po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
  • možnost seberealizace a profesního růstu,
  • pracovní poměr na dobu určitou – zástup po dobu dlouhodobé nemoci, možnost následného prodloužení nebo změny na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří.


V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:

  • Strukturovaný životopis (včetně kontaktů a pracovní historie),
  • přihlášku do výběrového řízení,
  • prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů.


Místo výkonu práce: pracoviště U Dětského domova 820/10, 779 00 Olomouc, Nové Sady.

Výkon práce: jednosměnný provoz, pracovní doba: pondělí–pátek 7:00 - 15:30

Nástup: ihned nebo dle dohody

Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, e-mail: personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573

www.klic-css.cz

 

top